O mnie

BEATA PECARZ

fizjoterapeuta z wieloletnim stażem

Tylko bardzo dobry fizjoterapeuta pomoże Ci rozwinąć lub odzyskać sprawność ruchową, jednocześnie wsłuchując się w Twoje potrzeby. Jeżeli potrzebujesz wsparcia profesjonalisty, zapraszam do mojego gabinetu fizjoterapiiWarszawie. Obecnie posługuję się różnymi metodami i technikami terapii manualnej oraz kinezyterapii. Współpracuję z Fimedica – Specjalistycznym Centrum Ortopedii i RehabilitacjiWarszawie oraz lekarzami różnych specjalizacji, a także innymi fizjoterapeutami. W mojej pracy staram się zrozumieć potrzeby zdrowotne pacjenta, by osiągać zadowalające go efekty. Jeżeli poszukujesz dobrego rehabilitanta, specjalisty w zakresie dyskopatii, czy też od leczenia zawrotów głowy, zachęcam do kontaktu.

Zajmuję się przede wszystkim leczeniem schorzeń kręgosłupa, takich jak:

• dyskopatia – wypuklina krążka międzykręgowego, przepuklina jądra miażdżystego.
  • przeciążeniowe bóle kręgosłupa,
  • bóle i zawroty głowy,
  • wady postawy,
  • lumbago, “korzonki”,
  • choroba zwyrodnieniowa stawów i kręgosłupa,
  • terapia przed i po zabiegach neurochirurgicznych,

Specjalizuję się również w terapii bólu kręgosłupa u kobiet w ciąży i po porodzie. Współpracuję z lekarzami ginekologami, położnikami.

W zakresie schorzeń ortopedycznych pomagam osobom
– po przebytych urazach: skręcenia, zwichnięciach, złamaniach,
– z bólami i ograniczeniem ruchomości stawów : barkowego, łokciowego, nadgarstka, biodra, kolana i stopy,
– prowadzę terapię przed i po zabiegach artroskopowych,
– zajmuję się profilaktyką urazów sportowych u młodzieży i dorosłych.

Dodatkowo prowadzę działalność edukacyjną. Zajmuję się promowaniem zdrowego stylu życia, prowadzę wykłady, prezentacje i pogadanki na temat profilaktyki, diagnozowania i leczenia schorzeń narządu ruchu u dzieci i dorosłych.

Współpracuję z redakcjami czasopism o tematyce prozdrowotnej, chętnie biorę udział w programach radiowych o zdrowiu.

Kursy i szkolenia:
• Terapia manualna wg Lewita
• Nowoczesne Metody Diagnostyki Obrazowej
• Terapia Manualna Stawów Obwodowych i Kręgosłupa – szkolenie organizowane przez International Academy of Orthopedic Medicine.

Nowość!!
• Dla pracowników biurowych – zabiegi i ćwiczenia na terenie biura.
• Zadbaj o dobre zdrowie i kondycję bez wychodzenia z pracy.

Poniżej film prezentujący pracę